F-S åpner for hustandsmedlemmer med redusert kontigent

Hei alle Seilervenner!
Årsmøtet 2021 er vel overstått og en av sakene som ble godkjent av Årsmøtet var Medlemskontingenter for 2021. Se www.fredrikstad-seilforening.no.
Kravet om betaling av Medlemskontingent 2021 kommer til dere rett etter påske til eposten dere har oppgitt i deres registrering på MinIdrett.no.
Styret har fulgt opp oppfordringen fra Årsmøtet 2020 og introdusert «Husstandsmedlemskap» til redusert kontingent, kr 550,-(dvs tilsvarende som for Yngre medlemmer). Det vil si at innenfor en «husstand» – altså medlemmer som bor på samme adresse – så skal bare en behøve å stå som Hovedmedlem med full kontingent.
Nå ber Kasserer om at dere informerer ham på kasserer@fredrikstad-seilforening.no når dere gjør innmelding og krever Husstandsmedlemskap. Likeledes, hvis du allerede er medlem og kan kreve Husstandsmedlemskap så informer Kasserer så snart som mulig.
Hilsen Kasserer