Mer inormasjon om OneStar 2018 kommer snart.
01.03.18

Zhik Skjæløy OneStar 2017

Fredrikstad Seilforening og Shorthanded Sailing Norway arrangerer Zhik Skjæløy OneStar 9. september 2017.

Vi følger opp suksessen fra 2012,13,14, 15 og 2016 og lager et tilbud som passer for alle, med eller uten erfaring. Vi har egen klasse for deg som ønsker å seile uten spinnaker. Banene bestemmes fredag kveld. Værmeldingen vil bestemme hvor vi legger banen, slik at vi ivaretar sikkerheten for alle. Det er ikke krav om ISAF sikkerhetskurs, fordi dette er en kategori 4 seilas. Men vi oppfordrer selvsagt alle til å ta sikkerheten på alvor.

Skjæløy Slipp stiller som vanlig med et flott bryggeanlegg og tilhørende fasiliteter. Kystkroa er allerede en snakkis!

Båtens rating vil bli hentet direkte fra NOR Rating databasen. Så sørg for at ditt SH målebrev er riktig på www.norlys.org! I år er siste frist for å bestemme NOR Rating 1. september kl. 23:59

Siden starten er tidlig på lørdag oppfordrer vi alle å komme fredag. På lørdag kveld blir det premieutdeling, og sosialt samvær med deilig middag på Kystkroa!

Vi oppfordrer alle med drømmen om å seile alene i regatta til å melde seg på!

Kontaktperson: Vidar Moe, tlf.: 41565877, vidarmoe2@gmail.com

Påmelding: kommer