MK Båt Cup og Sesongavslutning

Sarpsborg Seilforening og MK Båt AS inviterer til regatta og sesongavslutning. Dette er en fin sesongavslutning og vi i Fredrikstad Seilforening oppfordrer å støtte opp om MK Båt Cup «Corona edition», lørdag 19. september. Det er 4 klasser å velge mellom:

• Shorthanded – Racing
  • Singelhanded – Racing
  • Shorthanded – Tur
  • Familie – Tur

Turklassene er uten spinnaker så det burde være en fin anledning til alle som har lyst til å seile. Påmelding og mer informasjon finnes i manage2sail:

På søndag legger vi kursen rundt Hvaler med stopp på Nordre Lauer. Dette er idylisk gammelt fiskevær og en molo med noen gjesteplasser. Vi satser på litt felles mat litt avhengig av hvor mange vi blir. En tur rundt på øya kan også anbefales. Det er selvfølgelig greit å bare ta turen til Lauer fordi som ikke har anledning til å seile på lørdag.

Det hadde vært hyggelig om vi kunne stilt mannsterke i regatta og avsluttet med hyggelig samvær på søndag!

Med 1 meters avstand og fokus på smittevern så kan dette bli en fin avslutning på sesongen.

For å få en liten oversikt over hvor mange vi blir så er det fint med en liten respons til jangrundvig@gmail.com eller 91536664 hvis du/dere er interessert.