Bli med på dugnad- vi rydder på hjemmebane

Bli med på ryddedugnad

Fra mandag 14. til lørdag 19. september avholder Norges Seilforbund «Hold Havet Rent-uke». Den inngår som en del av strandryddeuka i regi av Hold Norge Rent.
Dette er noe Fredrikstad Seilforening ønsker å være en del av og vi oppfordrer alle landets seilforeninger til å gjøre det samme.
14. september arrangerer vi derfor «Vi rydder på hjemmebane» – som er en ryddeaksjon rundt Andersenslippen
Området som skal ryddes er nærområde rundt klubbhuset vårt og strandområdet nedenfor dette. Vi kommer også til å rydde på Kællen.
Ta med familie og venner og bli med på ryddedugnad! Dere får hansker, poser og håndsprit. Dere leverer avfallet til oss når dere er ferdig. Oppmøte kl 17.30 foran klubbhuset.
Alle som deltar på arrangementet, må registrere seg når de henter ryddeutstyr. Husk å holde avstand!