Klart for Union Race / MK Båt Cup 2017

Sett av helgen 15. – 17. september!  Sarpsborg Seilforening inviterer til MK Båt Cup, som er avsluttende regatta i årets Union Race.

VI ER I GANG PÅ FREDAG
Fredag kveld blir det velkomstfest/tune-up om bord i Maxirateren «Ondine».  Vår sponsor MK Båt har båten under restaurering, men lover å rydde og gjøre det varmt og hyggelig i salongen – fare for trekkspill…m.m.

I tillegg rigger vi opp et partytelt og fyrer opp grillen på brygga. Ta med grillmat og møt opp.
Vi er tilstede og er behjelpelig med å finne båtplass til dere som kommer med båt.

… OG FORTSETTER PÅ LØRDAG
Lørdag går startskuddet for årets siste regatta i Union Race. Regattaen arrangeres i området Skjebergkilen / Singlefjorden. I år starter vi etter «Gunder-metoden».

Tradisjonen tro inviterer vi til fest på Seilerhytta lørdag kveld. Her blir det god mat, musikk og fine premier.

Kontakt: post@sarpsborg-seilforening.no
Regatta: Helge Rognerud 918 44 911