Invitasjon til Kællen SUPER Cup

Lørdag 30. september er det Kællen SUPER Cup på Andersenslippen, hvor alle kan prøve å seile i dette seilsportformatet… Med pizza & øl som avslutning!

Velkommen til Andersenslippen 30.09 fra klokken 13:00 og ta med seilklær, ølpenger og gjerne en kompis. Det er ingen påmelding, så her er det bare å kjenne si besøkelsestid og møte opp.

Det blir seiling med FarEast-båtene, og våre seilvenner fra importør Fredrikstad Marina stiller også og informerer om båttypen.

Om Kællen Cup:
Fredrikstad Seilforening arrangerer nå Kællen Cup, med de tre nyinnkjøpte båtene FAREAST 28r!
Er du glad i å seile, eller litt nysgjerrig på konseptet seiling – her har du en gylden mulighet! Båtene vil stå klare til start ved oppmøte, så det er bare å ta med baggen med seiltøy – så er du klar. Regattaene settes til mandager. Her er det muligheter for å melde på lag, eller man kan melde seg på som enkeltperson – hvor vi setter lagene. Meldes det på et lag, må minst en av deltagerne være erfarne seilere, og kunne håndtere båten. Lagene består av minst fire personer.
Den som leder Kællen Cup, vil automatisk få mulighet til å representere Fredrikstad Seilforening i Norsk seilsportsliga!