Seilforeningen ønsker aktive seilere velkommen til å bruke fasilitene ved Andersenslippen i den grad vi har kapasitet under forutsetning av at båter og utstyr som oppbevares på og ved Slippen brukes aktivt gjennom sesongen. Aktive seilere gjør Slippen mer attraktiv og det ønsker vi velkommen. Vi har tre kategorier seilere som benytter seg av dette tilbudet. Finnjoller og andre joller som deltar i organisert aktivitet og trening ønsker vi velkommen under forutsetning at de betaler en treningsavgift som er med på å dekke renhold av garderober og bidra til å dekke vedlikeholdsutgiftene på anlegget. Jollene skal merkes med eiers navn og telefonnummer. Regattabåter som har blitt tildelt plass i brygga under forutsetning av at de skal delta i regattaktivitet skal brukes i regatta og trening. Kjølbåter som J70, draker og Melges 24 som står parkert på opplagsplassen når de ikke seiles står der under forutsetning at de blir brukt til trening og regatta. Båter som står en måned uten å bli brukt eller blir brukt mindre enn 6 ganger i separate eventer eller treningsrunder i sesongen vil bli krevet fjernet. Alternativt kan de tilbys å leie plass på seilforeningens parkeringsplass den gamle bussholdeplassen i Vikaneveien (se situasjonskart). Private motorbåter og passbåter på henger skal IKKE plasseres på plenen. Båter som hensettes ulovlig i strid med avtalen vil bli forlangt fjernet.

Last ned her:
Til eiere av regattabåter på land ved Andersenslippen(endelig)