VM IOD 2024

Kan du huse VM-Seilere i juni?

Som kjent skal Fredrikstad Seilforening sammen med HYC og IOD-klubben arrangere VM i IOD i juni. Registreringen starter 15. juni og VM avsluttes 22. juni. Mesterskapet seiles i båter som stilles til dispoosisjon av arrangørene. En av tradisjonene med IOD er at de gjestende seilerne innkvarteres privat i den utstrekning det er mulig. Vi søker derfor etter vertskap som kan tenke seg å ha seilere boende hjemme under mesterskapet. Ideelt er selvfølgelig adresser på Vikane, men det er helt greit for seilerne å bo på Gressvik eller i Fredrikstad.

Vi setter pris på om medlemmer eller andre seilinteresserte har mulighet til å bidra med innkvartering og bli kjent med spennende folk som deler vår interesse for seiling. Kontakt Vidar Moe på sms eller tlf 415 65 877 for å høre mer om hvordan dette er tenkt gjennomført.

Mer informasjon kommer.