Sarpsborg og Fredrikstad seilforening holder i fellesskap kurs for sine medlemmer. Vi holder kurset i Sarpsborg Roklubb sine lokaler ved Tunevannet. Kurset starter klokken 1200 på lørdagen den 21, og vi holder på til klokken 1800. På søndag den 22 begynner vi klokken 1000, og vi holder på til klokken 1800.

Kurset er til for både den som vil bidra med enkle innsatser uten mye ansvar til den som ønsker ansvaret for en hel regatta fra planlegging til premieutdeling. Kurset er åpent for alle og er gratis. Det følger ingen forpliktelser med å ha deltatt på kurset. Vi må ha uansett ha påmelding for å vite mengden kaffe, og noe å bite i, som vi skal kjøpe inn. Det er en fordel om du tar Regelkurset til NSF først. Dette kan du ta som et selvstudium via følgende link:

Her må du logge deg inn og klikke PÅMELDING for så å søke kappseil. Ikke legg for mye vekt på båt mot båt avsnittet.

Krav til forkunnskap

-Erfaring med seiling eller seilsport
-Dersom du skal ta eksamen Arrangør 2 så må du ha tatt eksamen til regelkurset først

Kursinnhold