Seilmagasinet

Digitalt abonnement på Seilmagasinet

Alle medlemmer av Fredrikstad Seilforening har full digital tilgang til SEILmagasinet. Det gjør at du kan søke frem eldre saker, samt lese alle saker som når blir publisert i papirversjonen.

Innholdet blir publisert på ulike måter. Alle saker publiseres som vanlige nettsaker, «Pluss-artikler», som tilpasser seg den skjermen du bruker. Relaterte saker finner du ved å bruke emneknaggene under artiklene. For å lese disse logger du inn på våre nettsider med brukernavn (epost-adresse) og passord.

Se https://www.seilmagasinet.no/hjelp-innlogging-pluss-artikler/plussartikler/609139 for hjelp til innlogging på nettsidene.

I tillegg finnes det en digital versjon av hele bladet slik det er trykket i Seilmagasinets magasinarkiv. Dette kan du kan lese via SEILmagasin-appen, som finnes for smarttelefon og nettbrett (Android og iOS), og i en versjon for nettleser på PC/Mac.

Les mer om app og magasinarkiv her: https://www.seilmagasinet.no/hjelp/

Slik får du tilgang

Som medlem av Fredrikstad Seilforening skal du ligge registrert hos oss. Får å få passord til innlogging, benytt «glemt passord» funksjonen på «Min side».

Du vil da få passord tilsendt på epost. Om dette ikke fungerer så kan det være at seilforeningen ikke har oversendt fersk medlemsliste til Seilmagasinet. Sjekk også søppelpostmappen, da slike eposter ofte havner der.

Min side finner du her: https://fsonline.no/mypage/?sc=SE og i menyen på seilmagasinet.no