Fredrikstad Seilforening inviterer til NM i Optimist 2019

Den 8.-11. august vil det yre med liv på Andersenslippen. Fredrikstad seilforening inviterer til NM for Optimist 2019 og planlegging og organisering er i full gang. Rammene for arrangementet er nå spikret og det blir spennende dager i august med yrende liv av små og store på land som til vanns.

Det vil bli konkurrert i 4 klasser; NM klasse gutter, NM klasse jenter, Coming Stars klasse 1 (11-12 år) og Coming Stars klasse 2 (8-10 år).

Grunnlaget for gode opplevelser, erfaringer og spennende matching på regattabanene så vel som sosialt på land vil legge grunnlag for morsomme dager i August for alle seil interesserte.

Det er lagt til rette for bryggeplass eller overnatting i telt på foreningen samt gode priser for overnatting på Hankø Fjordhotell og Hankø Yacht Klubb. Det er også bryggeplass på Hankø Yacht Klubb. Med gode sportslige forhold og opplevelser på vannet vil Fredrikstad Seilforening også fokusere på sosiale og hyggelige sammenkomster på land. Det vil være Bryggemat og Daily first etter endt seiling hver dag, samt seilerfest både fredag og lørdag. Mer informasjon finner man under praktisk info og det offisielle programmet.

Organisasjons komiteen gleder seg til å kunne vise hva vi kan tilby i vår flotte seilforening.

For påmelding bruk følgende link: https://manage2sail.com/no/event/ba244ca8-b1b7-4b2c-8afa-1367d437efe7#!/

Se også følgende vedlegg:
FS NM Optimist 2019 – PRAKTISK INFO
FS NM Optimist 2019 – PROGRAM (v02)