Min Idrett og medlemskontingent

Her følger viktig informasjon vr. medlemskontigent og Min Idrett:

850 og 1050 kroner
Mange undrer seg over at de i mars dette året har betalt 850 i medlemsavgift, for så å motta et nytt krav i april pålydende kr. 1050. Forklaringen på dette er:
Kravet på 850 kroner er en purring på ikke betalt medlemsavgift i 2016. Dersom du mener å allerede ha betalt denne i 2016, vennligst send dokumentasjon i form av kvittering på dette, slik at vi sørge for at du får dette kreditert.
Summen på 1050 kroner gjelder medlemskapskontingent for året 2017.

Obs
Bryggeplassinnehavere må ha betalt medlemsavgift dersom de skal ha rett til båtplass.

Nettsiden til Min Idrett
På et tidligere årsmøte til Fredrikstad Seilforening ble det bestemt at all betaling for medlemskontingent skal skje gjennom nettsiden til Min Idrett. Dette blant annet for å imøtekomme skattemyndighetenes krav i forhold til bokføring og oversikt over medlemstall. På grunn av dette har de aller fleste idrettsforeninger/klubber i Norge valgt den samme løsningen.
Dermed er det ikke mulig å betale medlemsavgiften direkte inn på noen konto – ei heller motta en ordinær faktura pr. brev.

Styret i foreningen har hverken kapasitet, kompetanse eller tilgang til å veilede brukere av nettsiden til Min Idrett. Det er ikke vi som har ansvaret for drift eller utforming av siden nettsidens funksjoner. Min Idrett har sin egen supportavdeling. Du når dem her:
Telefon 03615
minidrett@idrettsforbundet.no

Inn og utmelding
All inn og utmelding av foreningen skal skje gjennom Min Idrett.
Ellers gjør vi oppmerksom på at alt arbeid i Fredrikstad Seilforening er basert på frivillig arbeid. Det kan slik være at vi ikke rekker å svare på en forespørsel før det har gått noe tid. Vi har også en forventning om at henvendelser gjøres i en saklig og god tone.

Mvh
Bendik Nystrøm, sekretær Fredrikstad Seilforening