Informasjonsmøte om Kællen Cup

Fredrikstad Seilforening arrangerer nå Kællen Cup – og det benyttes tre FAREAST 28r. I den forbindelse er det innkalt til informasjonsmøte møte 6. mars klokken 19:00, hvor alle som er nysgjerrige på arrangementet er velkomne. Vi håper å se så mange som mulig her!

Dette er en båt hvor man kan seile 4-5 personer sammen, hvorav minst én bør være erfaren seiler. Båtene er tilsvarende j70, som seiles i Norsk Seilsportsliga. Laget som leder Kællen Cup, har mulighet til å representere FS i Norsk Seilsportsliga, om de ønsker dette. Det er også en intern konkurranse utenom ligaen, og vi ønsker alle som vil seile velkommen. Dette er en sosial, lærerik og morsom måte å seile på!

Regattaene vil foregå utenfor Kællen på Vikane, med base på Andersenslippen. Hver mandag vil båtene stå klare til start, så her er det bare å ta med baggen med seiltøy og møte opp. Har du lyst til å være med, men ikke har et lag, kan vi også være behjelpelige med dette. Ta kontakt med Fredrikstad Seilforening (post@fredrikstad-seilforening.no) om det skulle være spørsmål.