Nytt seilerår med forsiktig start- årsmøtet legges til mars.

Fredrikstad Seilforening har i likhet med resten av idretts-Norge et spesielt år bak oss. Fram mot sommeren vil forhåpentligvis tingene normaliseres, men foreløpig vil vi måtte ta forholdsregler. Styret har derfor besluttet å utsette årsmøtet og har satt ny tentativ årsmøtedato til midten av mars for å kunne ha et møte med alle medlemmene tilstede i salen. Medlemmer som er interessert i å bli med i styret eller i en av gruppene kan ta kontakt med valgkommitéen som består av Stian Åkre, Anita Tvete og Bendik Nystrøm.

Året er planlagt med mye aktivitet, blant annet med NM i 5 klasser fordelt på tre arrangementer. Vi har også inngått avtale med Shorthanded Norway og Onestar såvel som NM i Shorthand vil foregå fra Slippen/Hankø.