Bli med på Virtual Regatta Inshore

Savner du regattaseiling? Virtual Regatta Inshore er en online regatta simulator som er basert på bane seiling og som gjør det mulig å konkurrere selv i disse Covid-19 tider. Hvert race varer i 5-10 minutter og deltakere må styre båten med hensyn til kappseilingsreglene.

Det er forskjellige båtklasser og egenskapene til båtene er hentet fra virkelige polardiagram fra konstruktøren av båttypen.

Spillet er tilgjengelig på:

www.virtualregatta.com

Appstore: virtual regatta inshore

Logg inn som gjest eller registrer deg med e-post for å bli kjent med spillet. Vi kommer til å arrangere lukket regatta som kun er tilgjengelig for Fredrikstad Seilforenings medlemmer. I første omgang som en prøveordning for jollegruppa førstkommende torsdag kl 18.00. Hvis det er interesse kan vi også arrangere en vinter-cup på nyåret!