Bedriftsseilasen for 21. gang!

2. juni arrangeres Bedriftsseilasen i regi av Fredrikstad Seilforening – for 21. gang.

For påmelding og mer info, se her: https://www.sailracesystem.no/regatta?regatta=3029

Bedriftsseilasen er blitt en tradisjon som bidrar til å inkludere næringslivet i seilmiljøet i Fredrikstad. Arrangementet presenterer seilsporten og det gode sosiale samværet i miljøet. Fredrikstad seilforening ønsker å skape interesse for seiling i tur- og regattaklasser. Gjennom deltakelse på bedriftsseilasen har vi opplevd økt rekruttering til seilmiljøet.

Hvor lenge har den blitt arrangert?
2. juni 2018 er den 21. gang!

Hva går Bedriftsseilasen ut på? Hvorfor skal man melde seg på – og hvem er det for?
Bedriftsseilasen er et humørfylt arrangement kombinert med seilas, regatta og sosialt samvær for bedrifter i hele Østfold. Bedriftsseilasen 2018 er en tur og havseiler-regatta hvor alle kan delta. Seilasen har bane mellom Hankø, Søsterøyene og Missingene. Starten går fra Garnholmen, Hankø. Ta med kolleger og kunder til en annerledes sommeravslutning i år med aftersail, premieutdeling, festmiddag og bandet Katten Jansson.

Blir det noen endringer i forhold til i fjor?
Vi planlegger å opprettholde det tradisjonelle konseptet og håper på høyere deltakelse i TURGLEDE-klassen.

Alle foto: Endre Steinbru